lørdag 9. april 2011

Alternativ trening + 7 km

Ja, i dag har det virkelig vært alternativ trening.
Med en fot som ikke er helt på nett, er det godt å ha litt annet å ta seg til.
I dag klarte svigerfatter og jeg å pakke i underkant av 300 sekker med ved.
Utrolig deilig å bli ferdig med denne sjauen. Nå har det gått ca to og en halv uke siden vi startet opp med å felle trærne. Ulempen med slik ensformig arbeid er at man blir rimelig stiv og lemster. Ryggen ble sjev og hofter + armer verket da vi var ferdige etter litt over seks timer med arbeid.
Det ble masse ved!












Tenkte det var greit å bevege seg litt etter denne jobben, så jeg fikk med meg gutta ut på en liten tur.
De ble med på en 1,7 km før jeg labba videre 5,3 km ekstra.
Spreke karer!












Det gjorde godt for kroppen med litt løping etter all løftinga av ved. Foten ble heller ikke noe verre av denne lille turen, hurra for det:)

Dagens beste belønning!












Etter en god dusj landet jeg på kjøkkenet med en kald en fra Aass og en liten sterk en fra Aalborg.
Vel fortjent, om jeg skal si det sjøl, ha,ha!
http://connect.garmin.com/activity/78120554

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar