tirsdag 5. april 2011

Fart = vondt, sakte = godt. 8,6km

Etter besøk hos naprapat i dag var jeg usikker på om jeg i det hele tatt skulle bevege kroppen.
Det er jo ofte lurt å ta det med ro etter en behandling.

Beinet er i følge fagmannen bedre, ikke så stramt rundt ankel og et bindevev som slapper av.
Ja,ja tenkte jeg - dette høres ikke så ille ut. En liten tur kan ikke skade.

Det ble en tur opp Trondbergfjella og videre opp Kirkelinna. Her er det fint å øke tempo sakte men sikkert. På den måten blir det litt tempo uten den største belastningen. To skikkelige drag, et på 1,5 km og et på 1,1km.
Må bare innrømme at jeg kjente hælen når jeg dro på...................

Fra Tranby og ned igjen til Lier langs Paradisbakkene roa jeg ned i bedagelig tempo. Det var i overkant leirete i deler av bakken, æsj! Men i dette rolige tempoet forsvant alt ubehag, og jeg krusa inn i gårdsplassen med godfølels:)
Snittfart på 5.20, toppfart 3.16, makspuls 186 - snakk om sliten gammel mann på toppen av Kirkelinna
http://connect.garmin.com/activity/77419007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar