tirsdag 11. januar 2011

Mildvær og tempo!

De siste ukene har vi vært velsignet med kaldt og deilig vær som har gjort det å løpe ute til en fornøyelse ( av og til en kald fornøyelse) Flotte gangstier med bra fotfeste har lokket meg ut titt og ofte.

Så våkner jeg i dag til nesten 3 pluss, det skinner i blank, glatt snø i gårdsplassen....... pokker!

Det var ikke like lett å dra på seg løpetøyet i kveld, alltid kjedelig å skli rundt som Bambi. Vurderte ski, men løypene var ikke mye å skryte av de heller.

Men, så skjer det som oftest skjer - bekymringene ble gjort til skamme.
Gangstiene ut til Amt. svingen var slett ikke ille, faktisk var de helt ok. Jeg fikk bra feste og det var lett å løpe, faktisk så lett at dette ble en tur med fart i. Jeg kjørte noen lengere drag, og var i perioder nede på 3.30 tempo, og det er lenge siden jeg har holdt et slikt tempo!

Turen ble på 13km, snittempo ble på 4.28 og turen ble gjort unna på 58.18
http://connect.garmin.com/activity/63015670

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar