søndag 31. oktober 2010

Rolig ettermiddagstur

Jeg kjørte Jonas på fotballtrening ved Lier stadion. Deretter la jeg i vei i et skikkelig bedagelig tempo.
I går holdt jeg en viss kvalitet på økta, i dag var fokuset kun kvantitet. Hvor rolig klarte jeg å løpe?
Jeg tok meg god tid til å ta noen bilder - for dette er virkelig kontrastenes løype.
Fra bondebygda Lier til urbane Drammen.








Landelig og stille var det langs linjetraseen som fører mot Brakerøya









Skumringstimen er i anmarsj!










Det har blitt flott under motorveibrua













Bare noen få kilometer unna startsted er jeg midt inne i byen. Trafikk på alle kanter, gatelys og mye støy. Egentlig ingen grunn til å bli her lenger enn nødvendig.







Fra Strøtvet er det flott utsikt over Drammen by.
Herfra kan man i relativt rolige omgivelser løpe tilbake til Lier.









Da var det bare å plukke opp guttungen og komme seg hjem til Elplekake og is.





http://connect.garmin.com/activity/55032947

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar