tirsdag 2. november 2010

Snabbtur!

Av og til er en kort tur bedre enn ingen tur tenker jeg.
Hektiske dager for tiden med mye arbeid både tidlig og sent + unger som skal kjøres både hit og dit.
Tenkte jeg skulle være effektiv og løpe rett ut da jeg kom hjem ca 16.30 slik at jeg fikk siste rest av dagslys.
Men tåka hang tung og klokka har vi stilt tilbake gitt........ vips så var det mørkt.

Turen ble kort og rask.
Jeg har vel egentlig bestemt meg for å tone ned et par ukers tid nå. Kjenner at kroppen er sigen og ikke akkurat strutter av overskudd. I tillegg har jeg fått en liten låsning i høyre hofte.
Sitter og regner sammen hvordan 2010 har vært i form av kilometer, og ser at jeg har mye å hente på mengde. Men det får jeg skrive om en annen gang under oppsummering og mål.

http://connect.garmin.com/activity/55268815

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar