tirsdag 30. mars 2021

Fin ettermiddagstur

 Etter en skikkelig sjauedag med opparbeiding av uteområdet var det nødvendig med en befriende løpeturi kveldinga.




 Turen gikk fra Tranby ned til Damtjern og videre ned til gamle lier sykehus før jeg rundet opp mot Tranby via Trondbergfjella og videre opp Kirkelinna. 





Kjørte noen drag opp motbakkene i Trondbergfjella. Deilig å kjenne på vårfølelsen, fin temp og lenge lyst. Det er digg!

Ellers må det nevnes at skoene jeg nå har konvertert til er en ren nytelse å løpe i. Tidligere har jeg i en årrekke løpt i asics nimbus. De har funket godt for mine bein. Har stort sett funket god og holdt meg skadefri. Men det siste halvåret har jeg løpt i asics glideride. For noen sko!! De er helt rå, fantastisk demping og utrolig god løpsfølelse.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar