fredag 12. juli 2013

Fra total kolaps til lett halting...

Så var det min tur til å bli feriesyk
Søndag morgen kom diarè trollet på besøk. Det hadde med seg hodepine, stiv nakke og feber helt opp i 39,8. En selsom opplevelse som satt i kroppen i tre dager.
Da kom jeg meg til et apotek og spurte om råd. " Take it easy" sa mannen bak skranken. " One of these, and you will feel okay" Han ga meg et brett med noe idoform lignende. Jeg puttet innpå en pille omgående, og den innfridde lovnaden til mannen - heldigvis!

Siden har dagene gått til å hente seg inn. Null energi i godt sommervær med 34 - 36 varmegrader kan bli litt slitsomt. I tillegg har en låsning i høyre hofte gitt noen utfordringer - har allerede ringt naprapaten min og bestilt time førstkommende mandag, så da bør haltende løping være historie for en stund.

I dag var energien tilbake, og kroppen ville løpe. Dermed ble det en tur i nabolaget. Fant en runde på 1,7km som jeg løp 6 ganger. Etter hvert som muskulaturen rundt hoftebeinet ble varm ble det ganske ok å løpe. I dag blåste det også litt, dermed ble det ikke så trykkende med 30 grader.

http://connect.garmin.com/activity/341324910

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar