mandag 4. mars 2013

Åfyamegsåvanvittigslitsomtdetermedintervall

I dag sleit jeg med vondt i løpevilja.
Først ut etter jobben i dag var vervet som fotballtrener for junior. Det er jo en ren fornøyelse å drifte en gjeng 9 åringer i hallen.
Deretter var det hjem til mølla, og som sagt ikke helt klar. Sofaen ropte på meg, men jeg klarte å stå imot.
Da jeg var igang med oppvarminga og begynte å finne rytmen, så slo det meg at det egentlig var lenge siden jeg hadde en skikkelig kvalitetsøkt. Dumme meg dytta på 15 knappen........
Dermed ble det 4 x 1000m i 4 blank fart -puh.......tøtalt ble økta på 10km.

Det var ikke det minste gøy, vondt var det også....... altfor lenge siden jeg har hatt slik trening. Kanskje derfor jeg liker de lengre løpene hvor ikke pulsen kiler drøvelen, mens slimet spruter og oksygenet aldri kommer lenger inn i kroppen enn til flimmerhårene - slik kjennes det ihvertfall ut!

Men nå, nå gleder jeg meg til neste treningsøkt - for den skal gå i et behagelig tempo:)
http://connect.garmin.com/activity/280470300

1 kommentar:

  1. Haha...skal ikke se bort ifra at du dytter litt på 15 knappen da også ;-) Snart er det vår !!

    SvarSlett