onsdag 6. mars 2013

9km på en hektisk dag.......

I dag ble det travelt gitt.
Først jobb i 8,5timer, deretter holde kurs i bruk av SMARTBoard. SÅ fikk jeg pressa inn 9km på mølla, før jeg måtte ut å være taxi for ungene. Nå skal det dusjes og jobbes litt til. Godt ikke alle dager er sånn.

Men, det er jo akkurat på sånne dager det er så godt å få løpt litt. Det gir den lille gleden, overskuddet og for min del nytelsen - (litt sykt) oppe i alt det hektiske.

Jo travlere dager man har, desto viktigere å få trent litt.
Dessuten var det godt å løpe rolig, ihvertfall roligere enn sist økt:)

http://connect.garmin.com/activity/281174295

1 kommentar:

  1. Det er de beste treningene! Når det er stress og alt spinner rundt. jeg er helt sikker på at det holder meg fra å bli sinnsyk i perioder :-)

    SvarSlett