søndag 9. september 2012

12km på linja

Det var morsomt å sitte i skogen å knipse bilde av deltakerne som sleit seg opp til toppen av Eggekollen. Det ble mange gode tider også, jeg er imponert!

Har slitt med en lett forkjølelse som toppet seg i går med nysing og harking fra jeg stod opp til jeg stupte i senga.

Bedre form i dag, og bein som ville løpe.
Turen gikk opp til krysset hvor man kan løpe opp til Skapertjern. En annen SK Kraft løper var også ute og trimmet Oslo maraton formen. Elin fosset forbi meg med høy frekvens - dette så bra ut Elin!

4.41 i snittfart - 131 i snittpuls - ingen vondter = fin tur:)

Ellers er det bare å ta av seg hatten for Gjermund som har løpt ca 24,7 mil i VM i polen siste døgn.
11. plass i VM og 9. plass i EM.

http://connect.garmin.com/activity/220544456

1 kommentar:

  1. Du har et lett gjenkjennelig steg, Dag! Jeg så deg laaang der borte på linja, og var i aldri tvil om at her kommer Dag Bern!!

    SvarSlett