søndag 13. mai 2012

Motbakker dagen derpå!

SK.Krafts raskeste maratonmann Morten Karlsen feiret 40 års dagen sin i går, og det ble lyst ute før jeg kom meg i seng:) Men, konge om natta, konge om dagen. Tidlig opp og beisa to vegger på skjulet.
Etter at det var avgjort mellom Manu og City trengte jeg en løpetur for å riste av meg skuffelsen. Bilen skulle hentes på Tranby.

Tok raskeste vei opp via Paradisbakkene, Bjørkesvingen, Høgdabakkene, Pukkverket, skauen opp til P-plass ved Kraft, Kraftveien ned til Hennumtorget, Hansebråtan.

Fin tur med mange motbakker, fornøyd med 16 minutter fra Elveveien til Bjørkesvingen uten å løpe på meg syre. 411 meter med høydestigning

Turen endte på 9,1km, og det ble siste forberedelser til Kanada Rundt 15,mai. Knærne krangler litt, så jeg er spent på nedoverbakkene fra Kanada til Trondstad.......

http://connect.garmin.com/activity/177839502

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar