fredag 18. mai 2012

Klatretur over Reistadåsen 13.6km

Etter tre døgn med restitusjon var det på tide å røre litt på kroppen. Det ble aldri tid til å spise skikkelig før turen så jeg kjørte på med litt gel og doven cola, smart!! :(
Hadde mye krutt i beina til å begynne med, turen opp Reistadlia og over åsen gikk lett, kjempefølelse!
Så falt plutselig blodsukkeret brått. Samtidig valgte jeg noen skogsstier som var blaute og sleipe.Klarte å kjøre en pinne inn i skoen, så stoffet revnet, pokker!! Gjørma krøyp oppover leggene, kaldsvetta rant og jeg bannet - hadde ikke med drikke engang.
Fant ut at jeg måtte finne korteste vei hjem, så jeg dro rett ned mot Damtjern og straka vegen ned til Lier. Endelig hjemme igjen ble skapet tømt for sjokolade og iskald cola ble sugd ut av flaska, he,he!

Dagens lille opptur ble når Lise ringte å ga beskjed om at "letsdeal.no" solgte startnummer til Oslo Maraton til halv pris. Så nå har jeg startnummer til kun kr. 357,- for helmaraton, YES!!

http://connect.garmin.com/activity/179459168

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar