mandag 9. mai 2011

Test 5,5km

Det har blitt lite løping i det siste. Delvis med vilje da jeg har slitt med skjøre bein etter Ringerike, og delvis fordi jeg har vært i Stockholm og drevet slaraffenliv sammen med denne gjengen:











I dag ble det en liten luftetur for å kjenne etter om beina var bedre enn på fredag. Joda, litt lettere gikk det. Nå skal det bare en haug med organisering til så får jeg kanskje tatt meg en tur til Sylling og løpt Kanada rundt i morgen. Det er bare det at det er unger som skal både hit og dit......
Time will show!

Hadde vel ambisjoner om å forsøke å perse på dette løpet tidligere i våres, nå tror jeg heller ambisjonen er å ta det som en trivelig treningstur. Så får neste mål bli ultramaraton i Drammen 13 juni:)

http://connect.garmin.com/activity/84587480

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar