søndag 15. mai 2011

19,5km rooooooooolig tur!

Det fine med å bo nede i Elveveien er at om man ønsker å ta seg en tur på skauen, så blir det høydemeter uansett om man velger øst eller vest.
I dag ble det øst, mot Kjekstadmarka.
Morgenstund på linja












Jeg valgte å løpe over Reistadåsen, en bratt men flott trasè.
Turen gikk over åsen i bakgrunnen.












Det hadde regnet en del i natt så jeg var litt spent på hvor bløtt det var. Det viste seg at forholdene var helt supre.
Fra toppen av Reistadåsen!












Denne turen skulle gå rolig, og det gjorde den. Veldig greit å ha med kamera, da fokuserer jeg på litt annet enn bare løpinga. 5.34 i snittfart i en løype med høydestigning på 380m er helt greit. Pulsen lå i snitt på 131, også helt supert.
Fra bunnen av Stuvsbakkene












Alle våte myrdrag mot Skapertjern er nå belagt med imprignerte materialer, så det er greit å ta seg tørrskodd over.
Skapertjern i maidrakt!












Lite vondter i kroppen på denne turen:) Litt stiv og øm høyrelegg, men den ble bedre da jeg stoppet jevnlig å strakk ut. Ellers lite knurring fra hælen, hurra!
Fornøyd løper på tur en søndagsmorgen!












Da er planen å slappe av en ukes tid før jeg starter fokuset på ultramaraton i Drammen og 6 timers på Romerike. Fra og med i dag er fiskesesongen for Lierelva i gang, så det blir vel noen timer der også etterhvert.
Lierdalen er vakker!












http://connect.garmin.com/activity/85690581

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar