lørdag 29. januar 2011

Ukas andre 30 km

Det var nærmest vår i lufta da jeg stakk avgårde på langturen i dag, 3.5 pluss og nydelig vintersol gjorde sitt til at det ble en flott tur.
Jeg valgte å løpe den etterhvert så kjente runden om Tranby, ned Lierbakkene, ut til Amt. svingen og bort til Asvo. Da viser Garmin at jeg har rundet 15 km, så da er det like greit å snu og løpe samme turen tilbake.
Lierelva: Om tre og en halv mnd er det tid laks og sjøørretfiske igjen













Det gikk lett å løpe i dag, har hatt to rolige dager med lite aktivitet. Dermed ble det fem turer denne uka, og tilsammen 92km. Dette ble en toppuke med mengde for meg, og siden dette var den tredje uka med økning blir den neste en rolig uke før jeg igjen satser på tre harde uker. Slik fortsetter jeg ut mars, da slipper jeg gradvis opp på mengde fram til 30 april. Har bestemt meg for å gjøre et forsøk på 12 timer på Ringerike ultrafestival. Dette blir helt nytt for meg, dobbelt av hva jeg har gjort tidligere, kjenner det kribler allerede:)
Lav sol, høy himmel over Tranby!













Tørre fakta fra turen i dag:
http://connect.garmin.com/activity/65636424

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar