søndag 23. januar 2011

Ferdig med 32 km før klokka 10.30:)

I dag klarte jeg å pine meg opp klokka 07.05.
Fikk kjørt i meg en stor tallerken med havregryn, deretter var det bare å legge i vei i mørten.
Hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle over 30 km.
Løp først opp til Tranby, videre forbi Lierskogen, Dikemark og ned til Føyka i Asker. Der var det forresten en stor ansamling med skiløpere som tydeligvis skulle hentes med buss.
Føyka en tidlig lørdag morgen













Veien hjem la jeg via gamleveien tilbake til Lierskogen og Tranby, før jeg duppa over kanten ned Kirkelinna.
Kroppen likte seg i dag, kaldt i lavlandet minus 6, men i høyden må det ha vært flere plussgarder - rene vårværet!
Turen ble på 32,2 km, snittfart på 5.10 og 505 høydemeter. Klokka stoppet på 2.46.50
http://connect.garmin.com/activity/64688565

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar