søndag 7. september 2014

Uke 36

Alt har en pris!
Uke 35 var en uke hvor jeg kombinerte mange km med relativt høy fart. Det ble omtrent 85km med en snittfart på 4.30.
Denne uke fikk jeg kjenne litt på konsekvensene:)
Det har satt seg en vondt under venstre kneskål som ikke slipper helt.
Forsøkte først med en rolig tur på jobbmølle, 9km i 5.0 fart.
Ømt, vondt kne var resultatet.
Litt is og noen ibux gjorde susen.
Ventet tre dager før neste tur.
Den ble på 8km i 4.55 fart, og med støtte rundt kneet.
Fortsatt ømt, men langt bedre.
I dag slang jeg meg med SK Kraft på langtur. Vi løp Spikkestad runden i fornuftig tempo.
Snittfart på 5.30 var veldig behagelig. Turen ble på 26km for min del.
Kneet trenger fortsatt is for å roe seg.
Tydelig at det først og fremst er farten som trigger vondten mest.
Får vel bare ta det med ro da ...
Sykkel til og fra jobben får helt fint.
Det er 40km gratis trening i uka
Fin gjeng på langtur:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar