søndag 10. februar 2013

22km på ubrøyta veier!

Plutselig var det gått 4 uker siden sist jeg løp ute. Det har også gått noen uker siden jeg løp noe kan ligne en langtur.
Siden det er Bislett allerede neste lørdag fant jeg ut at det ikke var noe vits i å overdrive mengde.
22km var akkurat passe for min form i dag. I tillegg var de fleste gangstier ubrøyta, så det ble litt ekstra motstand.
Turen gikk opp til Tranby, videre bort til Kjenner på Lierskogen før jeg vendte nesa mot Liertoppen og Damtjern. Løp ned Lierbakkene og ut til Amt.svingen hvor jeg vendte mot Lierbyen og hjem til Elveveien.
Alt i alt en fin gjennomkjøring, merker at pulsen fortsatt er litt for høy og at jeg ikke har så mye å gi - men mye er nok på plass før det blir grønt og varmt ute:)

Et par turer til nå, så er jeg klar for Bislett -  det skal bli moro uansett utfall:)
http://connect.garmin.com/activity/271633600

3 kommentarer:

  1. Eh, kaller du 22km for en KORT tur? Jeg kaller mer de korte turene mine med rundt 5km, for KORTE turer jeg ;p

    SvarSlett
  2. He,he - nei, jeg skrev at 22 km var akkurat passe for min form i dag. Langturene mine er på mellom 22 og 35 km. Men lengden på turene har ikke så mye å si, viktigere med intensiteten, og variasjonen:)
    Ha ei god treningsuke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Aha, skjønner! ;) Syns bare det virket som om du mente dette var en kort tur, i forhold til hva du vanligvis pleier å løpe (som det også jo selvfølgelig er, i forhold til det å løpe på Bislett på lørdag).
      Takk, i like måte. Og masse lykke til på lørdag! :)

      Slett