lørdag 12. januar 2013

Første besøk på Bislett!

Endelig skulle jeg innover å løpe på Bislett!
Sist helg dro 4 medlemmer fra Kraft for å trene på Bislett, da ble det hytte og ski for min del.

Jeg var hentet Kjetil litt over ni, deretter plukket vi opp Øystein, Lise og Unni på Lierskogen.
Inne på Bislett møtte vi Bårdi, Bjørn Harald og Per.

Det er fint å løpe på denne banen:) Jeg fikk litt harrahjerte og sprintbein de første km, men etterhvert fant jeg et tempo som fungerte. Regna meg fram til at det stort sett gikk i 4.20 fart. Det var godt å roe ned innimellom med litt småprat med de andre i klubben.
Lise knipset en uklar skikkelse i fri dressur:)

Bjørn Harald i modus!
Så etter to timer ble det noe over 25 km i dag.

Mange blide løpefolk - traff også på Frode Monsen - Sportsbloggen! Trivelig kar med lurt smil og bra løpesteg.

Det var en fin avveksling fra mølleløping og turer på glatta - frister rett og slett med flere slike turer:)

3 kommentarer:

  1. Uff, jeg syns egentlig (uten å høres negativ ut), eller troor, at det virker veldig kjedelig å løpe rundt og rundt inne der, og alt du ser er vegger liksom(?). Eller, forsåvidt så er det kanskje ikke bedre å løpe på mølle da :p
    Men det er jo mye mulig jeg tar feil, jeg har jo tross alt aldri vært der selv ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg forstår hva du mener, og jeg var skeptisk selv. Men det blir slett ikke kjedelig. Mange hyggelige mennesker som du kommer i prat med. Det skjer noe hele tiden, alltid noe å følge med på:) Om du får sjansen, så ta deg en tur innom. Det er i hvertfall et hyggelig avbrekk fra mølleløping;)

      Slett
    2. Ja, kanskje jeg gjør det! ;)

      Slett