søndag 13. januar 2013

10 rolige km på mølle var rett medisin!


Omtrent så sånn så jeg ut da jeg våkna i dag, litt kantete og sammentrykt. Om det kom av gårsdagens løpeøkt, eller en usedvanlig god natt søvn vites ikke. Kanskje en kombinasjon.
 
Det som helt klart var tillfelle var at beina var tunge og stive i dag. Egentlig lenge siden jeg har hatt så stive bein. Spesielt høyre bein, lår og legger. Det tidligere omtalte kneet har kommet seg veldig, og er for tiden friskmeldt:) Farten i går var relativt rask, i snitt omtrentlig 4.30 i bortimot 26 km.
 
Kan jo rett og slett bare være tidens tann som begynner å gjøre seg gjeldene. Ikke det at jeg merker at alderen tynger altså, men ............
 
Jeg fant ut at den eneste medisinen for dette var en rolig løpetur på mølla. Satte sportsmasteren på 5.30 og trampet lett avgårde i bittelitt oppoverbakke - incline 2 - 3.
 
Nå kjennes alt så mye bedre ut. Litt is på legga nå, så blir dette helt kanon!
 
Ny løpeuke venter!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar