søndag 4. november 2012

Langtur med Morten & Øysten 35km

Jeg hadde ikkde største forhåpningene om å få med meg noen på tur i dag, da jeg la ut forslag om langtur alt for sent i går ettermiddag. Men noen går aldri av veien for en sosial sammenkomst på søndagsmorran:)
Presis kl. 08.00 trilla både Øystein og Morten inn på p-plassen til liungen, klare for en rolkig langtur.
Vi ble kjapt enige om at tempoet i dag skulle ligge på ca. 5.0 tempo, og slik ble det.
Retningen ble som for 14 dager siden mot Drammen, og ned til elvestien. Været de siste dagene har vært preget av mye vått og grått vær. I dag var det ihvertfall opphold stort sett, og rundt 5 grader.
En og annen mosjonist møtte vi ( og noen svaner), men stort sett var vi alene på tur i dag.

SIst vi løp denne turen hvana vi ned i en blindvei, derfor valgte vi litt annerledes når vi nærmet oss Solberg. Vi løp inn mot idrettsanlegget ved skolen, og snudde der.
Utrolig hvor fort tiden går nå selskapet er godt, og etter ca 2.45 var turen over og 31km løpt.
I tillegg fikk jeg 4km ekstra da jeg løp til og fra Liungbanen:) Så min tur stoppa på 35km
Snittfart ble 4.58 - slett ikke verst:) Snittpuls for min del ble på 132.
Takk for flott tur!

http://connect.garmin.com/activity/239971059

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar