onsdag 14. november 2012

13km på en travel onsdag

Tidligere var onsdag en av gromdagene i uka, med god tid og lite aktiviteter. Men så har ungene fått nye treningstider og dermed er all idyll forsvunnet i koordinering av bringing og henting.

I dag ble middagen kastet inn, og treningstøy tredd på mens de siste munnfullene ble svelget.
Startet på linja med 3km oppvarming. Deretter kjørte jeg noen fartsdrag opp langs Lierbakkene. Dragenes lengde bestemte jeg meg for underveis, mens pausene ble styrt av puls. Så når pulsen var nede i ca 130+, startet jeg neste drag. Totalt 4 drag med lengder på alf fra 900 meter til 1,5km - mesteparten i motbakke.

Nå er det 4 døgn igjen til Jessheim Vintermaraton, og det er fint lite jeg skal gjøre av trening fram til søndag. Tror rett og slett jeg skal hvile meg i form:) Kanskje en liten tur på fredag da......

Det er deilig å skulle delta i et løp og kjenne at jeg har null forventninger til meg selv. Har ikke planer om persing, det ble gjort unna i Oslo. Nei, her skal bare nytes - hver eneste meter:)

http://connect.garmin.com/activity/243296216

1 kommentar: