onsdag 19. september 2012

Trivelig kveldstur med Kjetil

I kveld var det siste løpetur før helga. Hadde avtalt en tur med en av Liers store ultrasønner, Kjetil!
En litt hektisk kveld gjorde at jeg heseblesende traff en avslappet og løpeklar Kjetil i shorts, mens jeg kom med lang tights, supertrøye, buff og vanter:)

En hyggelig løpetur i pratetempo i frisk høstluft. Det gjorde godt for både kropp og sjel!

Turen vi løp i dag gikk for min del fra Lierbyen, opp jernbanelinja til reistad, Lierkroa, Amt.svingen til Romikabygget - her hoppet Kjetil av, mens jeg løp videre tilbake til Lierbyen. For min del ble løypa på 11km

Takk for fin tur Kjetil!

http://connect.garmin.com/activity/224668793

1 kommentar:

  1. Takk for en flott tur ja! Akkurat det jeg trengte etter en bedriten dag. Nå er humøret på topp og beina helt flotte igjen så slike turer burde man fått på blå resept! :-)

    SvarSlett