torsdag 27. september 2012

Så var løpeferien over.....10.6km

Etter Oslo maraton har det blitt fint lite løping på meg. Mandag dro jeg til Malmø på jobb, og var ikke hjemme før i går kveld. Kjente at det egentlig var helt greit å droppe løping noen dager, fem dager ble det jammen. Men i dag kjente jeg suget komme, uro i kroppen, sviktende humør.
Altså, greit med litt løpeferie, men ingen grunn til å overdrive.

Turen i dag ble en blåkopi av turen Kjetil og jeg tok forige uke. Beina boblet over av overskudd og jeg lot egentlig turen bli som den ville uten noen som helst plan for tempo. Ser i etterkant at det har bølget fra 5.15 tempo til 3.45 tempo og en snitt puls på 143 - farta havnet på 4.24 i snitt.
Rett og slett en økt midt i grøten - hverken eller.......

Men det er i grunnen greit, godt å blåse ut litt. Nå har jeg ingen store planer eller mål for resten av året. Fokuset må bli å holde meg skadefri, samt samle bra med mengde. Ta ting litt som det kommer.
Kanskje en tur til Hytteplan, eller Fredrikstad, eller Jessheim - hvem vet?

http://connect.garmin.com/activity/227503997

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar