lørdag 25. august 2012

18.3km med nye sko

Tok en tur på XXL for å kjøpe Ringer i dag. Måtte som som vanlig en tur bortom skohyllene for å ta en titt. Der fant jeg Nimbus 14 til 1099,- En liten hyggelig skallet mann dukket opp og kunne bekrefte at XXL forsøkte å være konkurransedyktige på pris. Mannen fant fram et par i str 47, men oppdaget i samme øyeblikk at han hadde oppgitt feil pris. De skulle kostet 1299,-
- Da dropper jeg kjøpet og bruker kondisrabatt et annet sted sa jeg, mannen brukte et tiendels sekund på å snu på flisa - klart du skal få skoa til 1099,- det er jo vår feil:) Bra mann!




















Så med Ringer og nye sko i posen var det bare å reise hjem for å teste Nimbusene en runde.
Det ble samme runde på 18 km som jeg løp på¨tirsdag, bare at nå løp jeg motsatt vei. Skoa funka som bare det de, null plager. Turen ble unnagjort i underkant av 1.30.

Må også gratulere Øystein med fin 3. plass i Koboltgruvene opp. Sterkt Øystein!! Seier i Elveløpet på torsdag og 3.plass i dag.
http://www.koboltgruveneopp.no/index.html

Dette ble en bra dag, nye sko til en bra pris, fin løpetur med en kropp som funker...... kan man ønske seg noe mer? Må bli en lottogevinst i kveld:)

http://connect.garmin.com/activity/214680932
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar