onsdag 28. september 2011

Hva nå? 8,5km

Så har livet etter Oslo Maraton startet. Jeg har i grunnen få planer med løpinga før jeg setter meg på flyet til Dubai 25 januar. Kanskje blir det en tur opp til Ringerike for å delta på Hytteplamila? Kanskje blir det et maraton til før jul?? Det som er sikkert er at jeg er i sluttfasen med treningsrommet. Etter høstferien får jeg lagt gulv og strøm. Dermed er det bare å bestille mølle + sette inn musikkanlegg-  det meste bør være klart om 2 - 3 uker:)

Turen i dag gikk ut til Amt.svingen og hjem igjen. Kun en rolig luftetur for beina sin skyld. Hælvondten er tilbake etter maratonen, men det bekymrer ikke så mye. Turen ble på 8.5km og snitt på 5.15. Snittpuls på 127 betyr at dette var godt for kropp og sinn.
http://connect.garmin.com/activity/117733802

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar