fredag 6. mai 2011

10 km

Første trening etter Ringerike 6 timer.
Beina har i grunnen plaget meg lite etter denne seks timeren. Det har kun vært høyre ankel / hæl som er problematisk, men det har den jo vært siden februar.
Kjente lite eller ingenting på turen i dag, men det kommer snikende etter treninga.

Ellers kan man vel ikke si at det var en kropp som bobla over av energi, litt tung i steget og lavt tempo.
Men det var utrolig deilig å ta en liten tur. Har hatt lyst til å løpe siden tirsdag, men jeg hadde bestemt meg for å hvile skikkelig ut. Har hatt en tendens til å begynne litt for raskt på igjen tidligere.

Er veldig usikker på om det blir Kanada rundt på meg i år, får bruke helga på å bestemme meg.
Fornuften sier stå over, lysten sier kom igjen, klin til!! Vi får se!

http://connect.garmin.com/activity/83829197

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar