fredag 1. april 2011

9,7 km

Er ikke akkurat veldig kreativ i valg av løperute. Samme løype som på onsdag, men uten gode løpevenner.
Etter siste tur har jeg gått med alle sanser ute knyttet til " hælvondten". Ja, jeg har kjent murring, ømhet osv, men tenker at jeg må prøve litt forsiktig. Ingen stor fart og ingen enorm mengde.

Jammen ble denne lille turen i dag en liten opptur. Fra jeg startet på p-plass og til jeg var tilbake igjen, så kjente jeg så og si ingenting. Farten ble målt til en snittfart på 4.51.

Kjenner jeg er litt mer optimistisk i forhold til ultrafestival nå. Det ble ikke helt optimalt med tanke på forberedelser til denne 12 timersen, men tenker at jeg gjør et forsøk, det blir uansett en fin mulighet til en skikkelig mengdeøkt.

Den siste uka har skauen bak skjulet blitt fjerna. Dette har gitt mange timer med alternativ trening. Løfting, bæring, haling, hogging, kapping og kløyving, gir mange ømme og verkende muskler.
Det bør bli nok ved av dette!












Ei uke til med dette så bør jeg ha god samvittighet i forhold til styrketrening.
Nå blir det fotballcup i Langesund. Så blir det en 20km på søndag.

http://connect.garmin.com/activity/76500466

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar