lørdag 12. februar 2011

30 km i kulde.

Det var det jeg sa!! Det er mer behagelig å løpe rolig 30 km, enn å løpe intervaller.
I følge YR skulle det være ca 10-11 minus på morgenen - 18.0 viste måleren!












Jeg fant fram Lungplus og la i vei, og det fungerte helt utmerket. Ingen kald luft fant fram til pustepumpa mi i dag. Nydelig vintersol som stadig klatrer høyerer og høyere på himmelen er heller ikke å forakte.

I det siste har jeg løpt langturene litt for raskt, så i dag var målet å bare kose meg. Det gikk over all forventning. Med en snittfart på 5.11 ville kroppen gjerne løpe mer kjente jeg da jeg nærmet meg hjemlige trakter. Tror jeg snart skal ta meg en skikkelig langtur på 4 - 5 timer.
Damtjern i vinterdrakt!













Etter turen var det en liten kar som ville ut på pilketur i godværet. Så med kakao og sjokkis i sekken ble det en tur på Ulvenvannet - uten så mye som et lite napp. Deretter dro vi i gymsalen på Heia og spilte fotball.

Isfiske er stas!




















Denne uka ble det nesten 11 timer med ski og løping og tilsammen 115 km. Til å være meg er dette bra mengde.

http://connect.garmin.com/activity/67840111

1 kommentar:

  1. Imponerende mengde du presterer i løpet av ei uke Dag! Ble en 8km på meg på lørdag, og merket nok kulda litt mer enn deg ;-) fornøyd med tempoet, men ikke smertene i venstre kne :-( håper virkelig de er forbigående i RASKT tempo...!

    Si fra neste gang dere skal pilke ;-)

    God søndag!

    SvarSlett