tirsdag 23. november 2010

Ukas eneste raske tur!

Etter å ha sittet noen timer og holdt en syk Jakob med selskap så jeg mitt snitt til å løpe en rask tur før eldstemann skulle kjøres på fotballtrening.
Jeg bestemte meg raskt for at det måtte bli en tur med bakkar og berg. Løp opp Trondberfjella, videre opp Kirkelinna om Damtjern og ned Stokkeveien. Ei løype med i overkant 200 høydemeter.

Søndagens tur satt fortsatt litt i beina kjente jeg, så det ble en rolig start. Men etterhvert som jeg ble varm i kroppen snek det seg inn en lyst til å gi på litt. Dermed ble det en fin proggresiv tur med bra fart siste halvdel.

Men, nå må ansvarlige for strøing på gangstier trå til - det begynner å bli småsleipt her og der. Og det er ikke noe særlig for menn over 40 som er over sin beste turnalder.

http://connect.garmin.com/activity/57716644

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar