tirsdag 9. november 2010

Irritert, grinete og furten!

Ja, det er vel den beste beskrivelsen jeg kan gi av meg sjøl etter en uke uten løping.
Merkelig greier dette her, skal ikke mer enn noen dager til uten en liten løpetur så kommer uroen og irritasjonen snikende. De som deler hus med meg er ganske tålmodige for tiden:)

Nå har jeg lovet både naprapat og meg selv at jeg ikke skal løpe før førstkommende fredag eller lørdag, litt avhengig av hvordan ryggen føles. Det er bare det at den føles egentlig mye bedre allerede.
Nå er det noe som heter klok av skade, og det bør jeg absolutt ta inn over meg. For det er ikke første gangen at min lange skjeve rygg sier i fra.

Har hatt to timer på ergometersykkelen, og jeg blir svett! Men herregud så kjedelig da.....................

Ja,ja det hjelper og syte litt kjenner jeg.

Garmin fra i dag: http://connect.garmin.com/activity/56113983 - en time på sykkelen:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar