torsdag 18. november 2010

Dum, dummere, dummest!

Jeg hadde klassen i gym i går, det er jo et av høydepunktene gjennom uka.
Fokuset denne timen var spenst, og vi skulle hoppe stille lengde og høydehopp.
Noen av ungene lurte på om ikke jeg kune demonstrere et skikkelig hopp i stille lengde - det gjorde jeg.

Har ikke peiling på hva jeg tenkte på, etter å ha tatt det veldig pent de siste to ukene har jeg nå fått kontroll på skivene bak der. Dette ramlet ikke inn i skallen før jeg hadde bøyd meg godt ned, slengt armene kraftig bakover og spent godt i fra, akkurat i det tåputene er i ferd med å forlate gulvet kjenner jeg denne stikende ilingen bak der et sted......... pokker, pokker!!
Rart hvor mange tanker man rekker å tenke i løpet av 2meter og 80 cm - jeg grua meg for å lande.

Nå, ett døgn etter er skjevheten tilbake igjen, men jeg er ikke så hardt rammet som for to uker siden.
Det verste er å sitte stille, bevegelse gjør godt.

Derfor var jeg veldig lysten på å prøve en liten tur i kveld. Det gikk slett ikke verst så lenge jeg lunta i 5 min pr km tempo eller helst litt roligere - hvis jeg løp raskere stakk det til.

Nå tar jeg en pause fram til søndag, så skal jeg heller tøye og bøye litt ekstra, så går det vel over tenker jeg.
Spensthopp skal jeg drøye en stund, ha,ha!

http://connect.garmin.com/activity/57100979

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar