tirsdag 19. oktober 2010

Slapp trening

Noen ganger er det trått og komme i gang med treninga. I dag var det rett og slett en umotivert Bern som lunta avgårde. Kjenner egentlig at jeg er ferdig med sesongen.
Kroppen har litt for mange vondter her og der. Ømt rundt venstre kne, og jammen har ikke den høyre hælen begynt å klage. Jeg som aldri har vært plaget med den slags, men en gang må vel være den først.

Ja,ja, nok klaging...... hjertet slår, og pusten går - ikke verst bare det.

Det er bare det at det skal bli godt å slappe av noen uker uten å ha noen strategi bak treninga. Kjenner jeg meg selv rett går det en uke, så glir jeg inn i rytmen med trening annenhver dag:)

Tilbake til turen i dag....
Den ble ikke så verst. Jeg startet klokka og gjemte den under jakka, gadd ikke se på hverken puls eller km. tid. Følte selv at det gikk sakte og tungt bortover linja. Men oppover Lierbakkene fikk jeg opp dampen med litt mer kraft i beina. På toppen ved Damtjern var hodet godt og varmt, jeg stakk inn i skauen og fant den gamle lysløypa som fører ned mot Lier sykehus. Her skremte jeg opp tre rådyr som gikk og gresset. Flotte dyr som er lette på foten.










Vops, så var jeg nede ved sykehuset og da er veien kort ned til Elveveien.
Klokka viste at jeg hadde holdt et snitt på 5.0 pr km, ikke verst på en trå dag.

Fakta fra Garmin
http://connect.garmin.com/activity/53617499

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar