søndag 2. juni 2013

Morgentur 30km

Våkna uten klokke 06.20 i dag.
God frokost og litt pusling med ipod, så var jeg klar for en rolig langtur med ny sekk.
Fylte opp den ene blæra med litt tynn saft og den andre med vann. Lommene på bærereimene er kjekke. Der fikk jeg plass til mobil, ipod og kamera uten at dette opplevdes som klumpete eller tungt.
Drikkesystemet fungerte bra, lett å svitsje mellom saft og vann. Ellers har sekken god plass til litt ekstra tøy. Bra kjøp!

Turen i dag startet nærmest som vanlig på linja, så løp jeg opp Reistad og over Reistadåsen. Ned til Stuvstjern før jeg løp bort til Kjenner på Lierskogen. Der snudde jeg og løp utover mot Heggsjø igjen og videre mot Spikkestad. Videre bort til Gullaugkleivene og inn på linja.

Fin og rolig tur med godt vær og litt tunge bein:)
http://connect.garmin.com/activity/321474626














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar