onsdag 5. desember 2012

Kulde motiverer til mølleløping 10km

Så har desember slått til for fullt. I går tok min bedre halvdel og jeg julegavehandelen i et enormt javfs. Fire og en halv time på Gulskogen, så var den saken i boks! I dag var det feiring av samme halvdel, stua full av flotte familiemedlemmer. Trivelig ettermiddag med god mat og kaker.

Derfor har det blitt lite tid til løping, og egentlig har det ikke frista heller. Ikke har jeg spesielt dårlig samvittighet heller. Det har vært en flott løpehøst for min del, med mer løping enn jeg hadde planlagt på forhånd. Når kulda slår til slik den har gjort de siste dagene, har selv en garva uteløper som meg mista litt gnisten.

Motivasjonen for kveldens økt var god. 2km i 5.0 fart som oppvarming. Deretter fartslek mellom 4.30 og 4.00 fart resten av økta. Godt for kroppen, bra for hjertet:)

http://connect.garmin.com/activity/249540868

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar