søndag 14. oktober 2012

Vinterlig tur 11km

Våknet opp etter bankett / styremøte med SK Kraft, en fantastisk kveld hvor vertskapet Jorunn og Bjørn Harald vartet opp med nydelig mat og god drikke:)

Formen var sliten, men ikke håpløs. 14.oktober er første vinterdag i følge gamle kalendre, og jammen begynte det å snø litt i høyden. Da dette gikk opp for meg fant jeg raskt ut at det var greit å hente bilen som stod parkert på Tranby.

Turen gikk opp Paradisbakkene, da jeg kom opp i høyden forstod jeg at snøen ikke la seg. Dermed la jeg turen om Kraftveien.

Fortsatte opp til vanntårnet.

Her begynte det å bli mer vinterlig, friskt og godt med litt snø i lufta.
Videre gikk turen litt hit og dit og tilslutt havnet jeg på Hansebråtan med 11km. En skikkelig god og rolig tur med tid til å ta noen bilder, holde pulsen nede og bare slappe av. Knærne er ikke helt samarbeidsvillige, spesielt det ventre kneet blir raskt muggent når turen blir lenger enn 10km.
Kanskje greit å avlaste med litt spinning framover?

http://connect.garmin.com/activity/233453883

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar