torsdag 2. august 2012

20km i Vildbjerg - del 1.

Vi dro ned til Vildbjerg tidlig onsdag morgen og ankom campingplass utpå ettermiddagen, etter å ha kost oss noen timer i Aalborg by. Vildbjerg cup er nordens 4. største fotballcup med deltakerrekord i år med over 9000 jenter og gutter. Både Jonas og Frida skulle delta.
Vi hadde leid campingvogn og var klare for noen spennende dager.
Våknet opp torsdag til grått og litt trist vær. Allerede på dette tidspunktet begynte jeg å bli skeptisk til de provisoriske doene og dusjene som var plassert i nærheten av plassen vi lå på - en nyslått åker som luktet silo:(
Fridas lag tapte første kamp så det suste.
Jeg fant fram løpeskoa og tok meg en tur. En del regn og vind på turen uten at det sjenerte noe særlig.
Målet med turen var ca.20km i 5 blank fart. Når jeg løper på nye steder blir det løping på måfå, velger rute etter hvor beina løper. Når jeg har kommet til ønsket km, snur jeg og returnerer. Slik ble det her også. Løp 10km ut på landet blant maisåkre og blide danske kuer. Deretter snudde jeg og løp tilbake.
Turen fikk en snittfart på 4.57 og snittpuls på 130, som er godkjent.

Jonas sitt lag vant senere på dagen. Mens jeg dro til købmanden og handlet inn noe av det jeg liker best når jeg er i Danmark:)





http://connect.garmin.com/activity/207312061










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar