mandag 6. august 2012

12km på gammel grus!

Det ble en sen tur hjem fra Danmark, var vel ikke i seng før 03.50 i natt.
Og som kjent sover ikke gamle menn lenge om morran:(

Etter 50km asfaltløping i Danmark var det supert å komme hjem til grusen på linja.
Nå begynner det å bli en vane å løpe i regn, så det tenkte jeg ikke stort over da det spruta ned rundt meg.
Planen var at dette skulle være en tur som kunne ligne på noe i nærheten av restitusjon - slik ble det ikke. Jeg må seriøst bli flinkere til å holde meg til planlagt tempo, hvis ikke løper jeg snart på meg en skade eller to......

Turen gikk i 4.44 tempo med puls på 136 - ikke helt restitusjon - heller konkurransefart for 6 timersløp.
Nå er det kun 13 dager igjen til AGR Kraftløpet!

http://connect.garmin.com/activity/207381089

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar