tirsdag 3. juli 2012

42km spinning

Har fått litt kjenning med en vond beinhinne, men tror jeg har ridd den av. For en gangs skyld har jeg klart å roe ned før vondten har stoppa meg. Ved siden av litt hvile er is genialt, har også førsøkt med litt ultralyd og betennelsesdempende eteriske oljer. Må også innrømme at jeg har litt voltaren i bakhånd:) Utrolig hva man tester ut når man er sugen på å bli kjappt pigg igjen.

I dag ble det en tur ut i treningsrommet for å spinne. Dette var helt nødvendig først og fremst for humøret - blir fort grinete når jeg ikke får trent. Når jeg i tillegg fikk med meg et par episoder av
 " Breaking bad", skal jeg ikke klage. Beinet er mye bedre enn på lenge, så det blir nok en rolig test i morra.
http://connect.garmin.com/activity/195340656

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar