søndag 19. februar 2012

40km spinning etter 8 dager i skyggenes dal!

Da har det jammen vært stille i fjøset noen dager.
Jeg ble rett og slett slått ut av en skikkelig forkjølelse. Tett i hodet og bryst, og ikke spesielt klar for løping.
Jeg har i stedet brukt litt tid på å lage meg et opplegg som skal sikre en grei form fram til Ringerike 6. timers. Så gjenstår det bare å se om jeg holder meg skadefri, og at jeg klarer å følge opplegget sånn nogenlunde. Det starter snilt de første ukene før mengden treffer som et hammerslag:)

Ellers har jeg fått brukt treningsrommet om ikke til trening så i hvertfall til litt klunking på bassen  
 

Det var godt å få blåst litt støv av både gammelt utstyr og gamle trommehinner:)
I dag ble det en rolig spinningsøkt på 40 km, bra å kjenne litt svett kropp igjen


                                     
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar