søndag 28. august 2011

21,3km i sone 1.

Etter økta på fredag ble kroppen i ulage,  beina verka og alt var surt:(
I dag kjentes alt litt bedre og jeg bestemte meg for å ta en rooolig  tur med litt lengde.
Målet er jo å komme opp igjen på 30 + på langturene, men må være forsiktig pga skadene.

Turen i dag gikk via linja, opp til Skapertjern, gjennom Kjekstadmarka, ut ved Kjenner og ned til Lierbyen via Tranby og Paradisbakkene.
Holdt meg stort sett innenfor 75% av maks noe som betyr at pulsen ikke går noe særlig over 132.
Utrolig kjedelig å løpe så rolig, men sikkert greit for beina tenker jeg.













I etterkant må jeg si at kroppen fungerer greit, det er deilig.
De nye kritthvite skoene fikk kjenning med søle og skitt i skauen i dag:













Grattis til Øystein med fin plassering i Koboltgruvene opp!

http://connect.garmin.com/activity/110003202

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar