søndag 13. mars 2011

30 km før frokost kl10.15

I dag trengte jeg ikke vekkeklokke, øya åpna seg før klokka var 07.00.
En rolig morgenstund med avis og havregryn, før jeg la i vei kl.07.30

Starta rolig og brukte tid på å bli varm oppover Kirkelinna. Fortsatt en del is på gangstiene der hvor smeltevannet har frosset i løpet av natta.

Det ble etterhvert litt fartstrening utover i økta. Kjørte noen km ned i 4.20 tempo.
Lierbakkene som jeg får på hjemturen er i overkant av 4 km lang. Holdt i underkant av 5.30 fart opp denne.

Totalt brukte jeg 2.29.30 på turen, som gir en snittfart på 4.58.
Snittpuls ble på 139 er jeg fornøyd med.
Det ble også en positiv spiltt på siste 15 km, det kan jeg like:)

Så litt kulturhistorie:
80 % av turene mine går forbi et sted som kalles Gommerud.
På knausen i bakgrunnen har det blitt funnet spor fra Steinalderen.













http://www.historieboka.no/Modules/article.aspx?ObjectType=Article&Article.ID=2254&Category.ID=1470

Fakta fra Garmin: http://connect.garmin.com/activity/72744939

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar