mandag 14. februar 2011

Dørstokkmil!

Noen ganger sliter jeg med motivasjon for å komme ut på løpetur, ikke ofte men av og til. I dag var det sånn.
Minus 9 grader, lett snøvær, sliten i kroppen, nettopp vært ute med junior på skiallidrett, litt vondter her og der, brygger jeg på noe?? Sånn kan jeg gå og knote med den berømte dørstokkmila.
Til slutt måtte jeg ta nakktak og kaste meg selv ut.
Og da skjer det rare....... dette blir en lett tur sier jeg til meg selv, kort, 4 - 5 km maks, bare løpe rolig, slapp av i kroppen, ett steg forran det andre, senk skulderne!
Så er den der- godfølelsen, flytsonen, jevn pust, ikke for fort, ikke for sakte, deilig rett og slett.

Lett løype ut til Lierstranda og retur Lierbyen - det ble 10,5, med snitt på 4.52, akkurat passe denne kvelden.

http://connect.garmin.com/activity/68323276

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar