mandag 7. februar 2011

20,9km i nysnø

I dag skulle jeg ta det med ro, det ble tross alt nesten 36 km i går. Men da jeg var på vei til legen med junior fikk jeg plutselig se en god kollega i skikkelig driv langs gangstiene ved Liertoppen. Det var Lise som var ute å løp 10 km i rekordfart på glatta. Hmm..... det så slett ikke verst ut.......hmmm....beina føles jo gode.... tror jammen jeg må ta en tur i kveld - og slik ble det.



















Endelig skikkelig vintervær, fløyelsmyke gangstier og kald snø i ansiktet. Nydelig! Bortsett fra en liten ting - all isen under snøen, det ble litt balett her og der, men tok det rimelig med ro.
Kjente litt i vondten i korsryggen + høyre kne som plutselig slo seg vrangt. Men etter 2 - 3 minutter med gang gikk det seg til;)












I morgen blir det løpefri, så satser jeg på løping til jobben på onsdag.
http://connect.garmin.com/activity/67151680

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar