onsdag 8. desember 2010

Roooooooolig skal det være!

Det sier ihvertfall naprapaten min til meg. Etter noen idiotiske stunt gymsalen klarte jeg å slå opp skiveskaden i ryggen. Så da var veien kort til ny behandling.

Nå har det gått to dager etter behandlingen, og jeg kjenner at saker og ting begynner å sette seg. Høyre hofte er ikke skjev lenger, og korsryggen er mindre øm.

Det har gått en uke siden sist løpetur. Nå har jeg fått beskjed om ikke å løpe før etter helgen, heller ikke styrketrening eller ski. Dristet meg til en liten halvtime på ergometersykkelen i kveld og det gikk fint.

Så nå går tiden med til julegavehandel, juleavslutninger og andre trivielle ting som julebord og lignende:)

Tror jammen jeg snart har en oversikt over hvordan dette treningsåret har vært også + at jeg har spikret et opplegg ut april 2011.

http://connect.garmin.com/activity/59140364

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar