lørdag 13. november 2010

Rolig tur i sørpevær!

Etter å ha tilbragt formiddagen i Mjøndalshallen for å skaffe noen nye alpinsko til juniorene i familien, var det som balsam for sjelen og få plante løpeskoa i sørpe og slaps.
Turen var ment som en rolig tur på ca 15 km og den ble på 17,4.













Ryggen klagde ikke, høyre hæl derimot var i skikkelig opprør de første 7 - 8 km før ting roa og normaliserte seg. Mest fornøyd med at jeg nå begynner å finne roen på de lengre turene. Har slitt litt med å roe tempo, men i dag kom godfølelsen som jeg trenger på de rolige turene. Merka at jeg begynte å drømme litt om neste års 6 timers løp. Det er rart det der med mental trening - lurer på hvor mange ganger jeg har gått gjennom ulike strategier og alle tenklige og utenklige scenarioer i forkant av disse lengre løpene.

Det er vel i all hovedsak det jeg skal bruke vinteren på - mange lange rolige turer med mentalt fokus på de lange løpene.

Slik ble dagens økt: http://connect.garmin.com/activity/56517438

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar