lørdag 9. oktober 2010

Høstferien 2010

Ja, ja det ble ikke det store høstværet denne uka. Fem døgn med sammenhengende regn kan tære på både den ene og andre når man har tatt med familien på hyttetur. Heldigvis kom sola de to siste dagene, og vi fikk et par flotte turer i fjellheimen.
Dårlig vær er ingen hindring for trening. Etter Oslo maraton tok jeg det veldig med ro de fire første dagene. Deretter ble det to korte turer på 6,5 og 7 km. Joda, kroppen hang da sammen. Nå i høstferien har det blitt tre fine turer rundt Gavlesjåvegen. Uansett hvor du vender deg her så er det bakker, bratte bakker! Så tempoet har stort sett vært rolig. Bortsett fra en økt med noen intervaller og "æljhufs". Men, huff jeg hater slike økter, det er så slitsomt. Nå satser jeg på  noen rolige langøkter, før jeg muligens retter nesa mot Fredrikstad maraton. Dette blir siste konkurranse for min del i år. Deretter gleder jeg meg til mange og lange turer gjennom vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar