tirsdag 3. september 2013

Første høstøkt med refleksvest:)

Det ble litt seint før jeg kom meg ut i kveld. Måtte en tur til Klokkarstua først med fotballgutta - vi tok en knusende seier over Hurumgutta 11- 2.

Da jeg var på vei ut døra rundt 20.30 merka jeg at det skumra, så da var det bare å dra på seg refleksvesten. Økta ble et tappert forsøk på å tømme kroppen for krefter ved å løpe progressivt. Merker at formen er et stykke unna, trang i pusten. Men, men det har blitt så som så med trening den siste tida - så det er bare å være tålmodig.

Søndag blir det 1/2 maraton i Drammen, så det blir ihvertfall en kvalitetsøkt på veien mot Oslo maraton. Kanskje trenger jeg enda lenger tid på å nå god maratonform? Da er det toppers at det kommer et løp på Romerike i november:)

Har meldt meg på Eggekollenopp i kveld, angrer allerede. Men Jonas og Jakob skal være med, så da får vel gamlefar også stille, om ikke annet for å få seg en vaffel på toppen. Det er jo tross alt et kjempetrivelig arrangement!
Slik så jeg ut sist gang jeg forsøkte meg på Eggekollenopp, avslappet og med et lett steg ....
http://connect.garmin.com/activity/370097357

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar