søndag 2. juni 2013

Hjelp!! Krøkke på rulleski ...


Da var årets første rulleskitur unnagjort. Tenkte jeg skulle være litt moralsk støtte om ikke annet, da Jonas skulle teste rulleskia.
Vi valgte å starte hjemmefra og gå i retning Kiwi ved Lyngåskrysset.
Den pinglete løpeoverkroppen min fikk umiddelbart sjokk ved første stavtak, men etter å ha funnet en form for rytme med litt juksefraspark kom jeg meg oppover Tronbergfjella.

Vel framme ved Kiwi var det godt med en liten pause og litt drikke.
Så var det nedoverturen da ...
Jeg hadde for sikkerhets skyld smurt opp hjula, slik at de skulle trille ekstra godt. Det angra jeg på.
Lang mann med dårlig balanse, det må ha vært et kostelig syn for alle som kjørte forbi, ha,ha!

Vel,vel, vi kom oss hele ned, fornøyd med at første tur er overstått. Merka egentlig mot slutten at det gikk litt greiere:)
http://connect.garmin.com/activity/321788734

1 kommentar:

  1. Hahaha, jeg må le her jeg sitter! Jeg ser det såå godt for meg, hvordan dette gikk til! ;D
    Men jeg syns dere var flinke da, som i det hele tatt våget dere ut på de "skiene". Jeg har ikke turt dét enda... ;)

    SvarSlett