lørdag 22. juni 2013

Halvmaraton med mye bakker:)

Hadde i grunnen ikke helt planen klar da jeg la i vei på treningstur i dag. Eneste jeg hadde planer om var å få litt kvalitet, da siste økt gikk pent og rolig.
Veien førte meg til Paradisbakkene, opp tilø Tranby, Hennumtorget, Kraftveien og plutselig var jeg på Kraftkollen. Dermed ble store deler av Kraftløypa løpt i sugene myrer og gjørmete stier.
Hadde flere nesten trynings, men klarte mirakuløst nok å holde meg på beina. Tok veien nes til pukkverket og løp ned til Damtjern, Lierbakkene, Stokkeveien og hjem.

To av mine svake sider når det gjelder løping er intervaller og motbakker.
Har hørt noe om at mobakker er forkledde intervaller.
Dermed har jeg virkelig fått trent på mine svakere sider i dag - det ble melkesyre og puls langt opp i hjernebarken i dag.
Godt fornøyd med turen:)
Dette beskriver omtrent følelsen etter denne økta:)
http://connect.garmin.com/activity/331427875

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar